Η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων έχει πέσει σε ποσοστό 45% σε σύγκριση με το 2011, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και με την αγορά των ελαστικών. Το θέμα αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αυτοί που κρατούν τα αυτοκίνητά τους αναγκαστικά αλλάζουν τα ελαστικά είτε γιατί έχουν μείνει με τα… λινά είτε γιατί χρειάζονται αλλαγή. Δυστυχώς όμως και σε αυτό τον κλάδο υπάρχουν οι επιτήδειοι που κοροϊδεύουν τους ανυποψίαστους πελάτες που απλώς αναζητούν το καλύτερο και το φθηνότερο.
Σε κάθε περίπτωση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να λαμβάνουν υπ’ όψιν την εταιρεία αλλά και τη χρονολογία κατασκευής, που αναγράφεται στα πλαϊνά του ελαστικού. Να σημειώσουμε ότι ένα ελαστικό μπορεί να μην αποδίδει σωστά, αν δεν έχει αποθηκευτεί σε σωστό μέρος, ενώ, αν είναι πέντε ετών και άνω, καλό είναι να μην το τοποθετείτε στο αυτοκίνητό σας…
Από εκεί και πέρα θα πρέπει το κάθε ελαστικό που κυκλοφορεί στη χώρα μας να είναι πιστοποιημένο και να έχει την άδεια να πωλείται όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τέλος να σημειώσουμε πως από τον περασμένο Νοέμβριο είναι υποχρεωτικό από τα βουλκανιζατέρ να έχουν τοποθετημένα στα καινούργια ελαστικά τη λεγόμενη ενεργειακή ετικέτα. Για κάθε απορία οι υποψήφιοι πελάτες θα πρέπει να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα των εισαγωγικών εταιρειών και να λαμβάνουν πληροφορίες που αφορούν στις εγγυήσεις, τον τρόπο συντήρησης, την ημερομηνία παραγωγής αλλά και οτιδήποτε τους απασχολεί.
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Πηγή: zougla